Festivalul UNTOLD a fost premiat la Romanian EFFIE Awards pentru campania „Pay with blood”

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Campania „Pay with blood”, marca UNTOLD, îşi mai adaugă încă două premii importante în palmares. La cea de-a 13-a ediţie a Romanian EFFIE Awards, unul dintre cele mai prestigioase evenimente din industria marketingului şi comunicării din România, campania „Pay with blood” a luat două premii Silver, unul la categoria „GoodWorks EFFIE-Non-Profit” şi al doilea la categoria „Media Innovation”. „Pay with blood” a fost declarată cea mai eficientă şi cea mai inovativă campanie de media a anului 2015.

De la lansarea campaniei şi până în prezent, „Pay with blood” a fost nominalizată în competiţii internaţionale importante şi a câştigat cele mai atractive premii ale industriei: cinci nominalizări la Golden Drum şi două premii Silver Drum la categoriile New, Innovative şi Public Relations, Gold pentru Media şi Bronz în Public Relations la The European Awards for Creative Excellence.

În iunie 2016, „Pay with blood” a adus României două premii la cea mai prestigioasă competiţie a industriei creative, Cannes Lions, un Silver Lion în PR şi un Bronze Lion în Media.

După succesul incredibil pe care campania „Pay with blood” l-a avut anul trecut, în acest an cel mai bun festival din Europa, UNTOLD, a reluat campania de donare de sânge, într-o variantă mult mai complexă şi cu o nouă identitate, „Blood Network”. În plus, UNTOLD împreună cu singura platformă tehnologică de donare de sânge din România, „Şi Eu Donez”, au pus bazele primei reţele a donatorilor benevoli de sânge. Campania „Pay with blood” a fost organizată în parteneriat cu Institutul Naţional de Transfuzii şi cu cea mai premiată agenţie de publicitate din România, McCann Erickson.

UNTOLD 2016 a avut loc în perioada 4 – 7 august şi a strâns în cele patru zile peste 300.000 de participanţi, conform estimărilor organizatorilor.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of