Încă 10.000 de abonamente vor fi puse în vânzare pentru UNTOLD 2017

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

După ce prima rundă de abonamente pentru festivalul UNTOLD 2017 s-a vândut în mai puţin de 3 minute, organizatorii festivalului pun în vânzare vineri, 9 decembrie, la ora 18:00, a doua tranşă de abonamente pentru ediţia a treia a festivalului.

Doar cei care sunt înregistraţi pe www.untold.com vor avea ocazia să-şi achiziţioneze unul din cele 10.000 de abonamente şi bilete la un preţ special de 365 de lei plus taxe pentru abonamente, sau unul din biletele de o zi, la preţul special de 200 de lei plus taxe.

Abonamentele la preţul întreg de 550 de lei plus taxe şi biletele de o zi la preţul de 250 de lei plus taxe vor fi disponibile tuturor, doar din 2017.

Tot vineri vor fi puse în vânzare şi abonamentele VIP, detalii pot fi găsite pe www.untold.com. Cei care s-au înregistrat şi nu au cumpărat în prima rundă de vânzări, pot folosi link-ul unic primit pe mail, funcţional începând cu data de 9 decembrie, ora 18:00, putând achiziţiona maxim 4 abonamente, bilete de o zi sau abonamente VIP. Cei care nu s-au preînregistrat pot să mai facă acest lucru pe site-ul festivalului.

Pentru a uşura procesul de achiziţie, la această a doua rundă de vânzare, procedura se simplifică: la momentul activării linkul-ui, fanii vor putea rezerva abonamentele sau biletele, urmând a le plăti până marţi, 13 decembrie, ora 17:00. Plata se va putea face atât prin card bancar cât şi prin transfer bancar sau ordin de plată.

Odată cu punerea în vânzare a biletelor şi abonamentelor, festivalierii pot să se informeze şi despre opţiunile de cazare, disponibile pentru rezervare din 2017. Mai multe detalii se găsesc pe www.untold.com/accommodation.

UNTOLD 2016 a avut loc în perioada 4 – 7 august şi a strâns în cele patru zile, conform estimărilor organizatorilor, peste 300.000 de participanţi. UNTOLD a fost desemnat Best Major Festival în cadrul European Festival Awards 2015, eveniment ce a avut loc în Groningen, Olanda. O altă recunoaştere a venit din partea celui mai de seamă reprezentant naţional al industriei de marketing şi comunicare, International Advertising Association Romania (IAA) care a oferit festivalului titlul de Brandul Anului 2015.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of