Autorităţile clujene mizează pe aplicaţiile informatice pentru rezolvarea unor probleme ale urbei

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Aplicaţiile informatice fac parte deja din viaţa de zi cu zi a majorităţii celor care folosesc telefoane inteligente. Pentru clujeni, autorităţile au scos pe piaţă aplicaţii care pot să ajute traficul – prin aplicaţia lansată de curând pentru găsirea locurilor libere de parcare şi a altor informaţii legate de trafic sau prin crearea unor aplicaţii turistice, care conţin informaţii relevante, menite să-i sprijine pe cei care sunt în tranzit prin Cluj sau doresc să viziteze regiunea.

Ultima aplicaţie lansată de Primăria Cluj-Napoca poartă numele My Cluj şi este destinată sesizărilor pe care cetăţenii le pot formula şi transmite direct către primărie. Aplicaţia este gratuită şi poate fi descărcată de pe dispozitivele de tip smartphone care folosesc sistemele de operare Android sau iOS. De asemenea, aplicaţia este disponibilă şi în varianta pentru desktop şi poate fi accesată pe mycluj.e-primariaclujnapoca.ro sau de pe website-ul primăriei www.primariaclujnapoca.ro.

Conform Primăriei Cluj-Napoca, pentru a asigura o mai mare operativitate în buna gestionare a soluţionării sesizărilor, aplicaţia My Cluj este integrata cu INFOCET-sistemul intern de management al documentelor, ceea ce înseamnă că sesizările ajung direct la Serviciul de specialitate din cadrul primăriei responsabil cu soluţionarea lor, de la care se va primi şi răspunsul.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x