Documente de urbanism în format electronic pentru clujeni

Clujenii au posibilitatea să solicite şi să obţină documente de urbanism în format electronic.

Primăria Cluj-Napoca oferă din luna aprilie posibilitatea de a solicita emiterea în format electronic a următoarelor documente: certificate de urbanism (şi prelungirea acestora), prelungirea autorizaţiilor de construire/desfiinţare, avize/acorduri.

Aceste servicii pot fi obţinute prin intermediul platformei edirect.e-guvernare.ro. De asemenea, cei care doresc pot comunica online începerea execuţiei lucrărilor, tot prin intermediul platformei menţionate.

Paşii necesari pentru a beneficia de documente de urbanism în format electronic din partea primăriei sunt:

Se accesează platforma https://edirect.e-guvernare.ro;

Se crează un cont – Se merge la secţiunea CONT NOU;
– Cont persoană fizică – se completează rubricile din secţiune cu datele personale;
– Se alege un nume de utilizator şi o parolă;
– Confirmarea creării contului se primeşte pe adresa de email indicată de către solicitant;
– Se accesează link-ul primit în email-ul de confirmare, contul fiind astfel creat.

Intrarea în sistem – CONECTAREA – Se merge la Secţiunea CONECTARE;
– La Secţiunea Autentificaţi-vă cu, se selectează eDirect;
– La Secţiunea Selectare tip cont, se bifează Cont personal;
– Se completează numele de utilizator şi parola, se bifează Secţiunea Nu sunt robot.

Depunerea documentaţiilor – Se accesează Creează solicitare;
– La secţiunea Localitate se selectează Cluj-Napoca;
– La secţiunea Procedură se găsesc informaţii legate de documentaţia care trebuie depusă pentru eliberarea fiecărui tip de document;
– La secţiunea Acţiune se poate încărca documentaţia respectivă;
– Unde acest lucru se impune, documentaţia ataşată trebuie să fie semnată electronic.
După încărcarea documentaţiei, dacă este cazul, pot fi transmise Observaţii în rubrica dedicată. Apoi se apasă butonul Lansează solicitare şi astfel documentaţia a fost depusă. Apare imediat o notificare: „Solicitarea cu nr.PISEG #… împreună cu documentele depuse a fost înregistrată cu succes.”

Preluarea documentaţiei – După descărcarea documentelor de către Serviciul de specialitate şi înregistrarea solicitării în Sistemul Intern de management al documentelor (INFOCET), se primeşte de către cetăţean prin email un mesaj prin care i se comunică atât numărul de înregistrare generat de către platforma edirect.e-guvernare.ro (numarul PISEG), cât şi numărul de înregistrare intern, generat de către Sistemul intern al Primăriei de management al documentelor (INFOCET).

Stadiul soluţionării cererii poate fi urmărit atât pe platforma edirect.e-guvernare.ro la secţiunea Solicitările mele (folosind numarul PISEG) cât şi pe site-ul Primăriei, folosind numărul de înregistrare intern primit (numărul din INFOCET) la Rubrica Servicii online /Registratură.

După soluţionarea solicitării şi urcarea documentelor de către Serviciul de Specialitate pe platforma edirect.e-guvernare.ro, cetăţeanul primeşte prin email un mesaj prin care este înştiinţat că solicitarea i-a fost soluţionată. Documentul final poate fi descărcat de pe platformă.

Primaria municipiului Cluj-Napoca oferă şi posibilitatea de a achita online taxele de urbanism, pe site-ul primăriei la www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Plăţi online.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a Reply

Be the First to Comment!

avatar
  Subscribe  
Notify of