UNTOLD continuă campania Transilvania All Inclusive

UNTOLD continuă şi în acest an campania demarată în 2016, Transilvania All Inclusive, care şi-a propus de la început să transforme tărâmul lui Dracula în cel mai mare resort din lume.

UNTOLD este mai mult decât un festival de muzică, fiind un ambasador al României şi un deschizător de drumuri pentru turiştii care vin pentru prima dată în România şi descoperă Transilvania prin prisma celui mai aşteptat eveniment muzical al anului 2017. Începând din 2016, pentru prima dată în istorie, o brăţară de festival transformă Transilvania în cel mai mare resort din lume.

În parteneriat cu Autoritatea Naţională pentru Turism, brăţara UNTOLD va oferi în perioada 5 august – 10 septembrie reduceri sau alte facilităţi la obiectivele turistice importante din Transilvania. Pentru a putea promova turiştilor cât mai multe atracţii transilvănene, anul acesta este disponibilă platforma online untold.com/en/transilvania-all-inclusive, unde pot fi încărcate în mod gratuit obiective turistice (castele, muzee, conace, complexe turistice de tip hotel-restaurant), singura obligaţie a operatorilor fiind de a oferi un beneficiu posesorilor de brăţară UNTOLD 2017. Înscrierile pe plaftormă pot fi făcute până la data de 1 august 2017. Toate obiectivele turistice care se vor înscrie în platformă vor fi promovate atât pe site-ul www.untold.com, cât şi în timpul festivalului, în cadrul stand-ului Transilvania All Inclusive.

Transylvania All Inclusive

Transylvania All Inclusive transformă tărâmul lui Dracula în cel mai mare resort turistic din lume! Dacă vrei să descoperi magia Transilvaniei, intră pe untold.com și află ce obiective turistice poți vizita folosind brățara #UNTOLD 2017.În parteneriat cu Ministerul Turismului.————————————————–Transylvania All Inclusive transforms the land of Dracula in the biggest resort in the world! If you want to discover the magic of Transylvania, go to untold.com and find out what tourist attraction sites you can visit using your #UNTOLD 2017 bracelet.In partnership with Ministerul Turismului.

Posted by Untold on 20 Iulie 2017

Mii de turişti străini au vizitat, în 2016, obiectivele turistice înscrise în campanie: Sinagoga Neologă Zion din Oradea, Casa Darvas – La Roche Oradea, Palatul şi Turnul Primăriei Oradea, Cetatea Oradea, Complexul Baroc Oradea, Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia, Salina Turda, Complexul Naţional Muzeal Astra Sibiu, Bastionul Ţesătorilor Braşov, Castelul Bran şi Muzeul Naţional Peleş.

Transilvania a fost situată de celebrul ghid turistic Lonely Planet pe primul loc într-un top al regiunilor turistice din lume care merită vizitate.

Mai multe informaţii despre Campania „Transilvania All Inclusive” se pot găsi pe site-ul festivalului.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of