Activităţi pe care festivalierii le pot desfăşura la AWAKE

În mai puţin de două săptămâni se vor deschide porţile primei ediţii AWAKE unde, pe lângă zecile de artişti români şi internaţionali, ce vor asigura muzica celor trei zile de festival, vor exista şi numeroase activităţi menite să le ofere spectatorilor prezenţi una dintre cele mai frumoase vacanţe în natură.

Parcul ce înconjoară castelul Teleki devine gazda perfectă pentru una dintre cele mai frumoase experienţe de festival, la Târgu Mureş. Organizatorii promit că pe lângă seria concertelor programate pe cele două scene principale, The Cube Main Stage şi The River Stage, numeroase alte activităţi vor împânzi domeniul Teleki, oferind celor prezenţi opţiuni pentru toate gusturile.

The Playground – este un spaţiu de joacă pentru copii mici şi mari, amenajat cu tiroliană, plasă de escaladă, pod indian, panou de căţărat, human fussball, turn de lăzi şi, pentru temerari: tir cu arcul.

Forest Lounge – zona de relaxare din mijlocul pădurii va avea o mulţime de cărţi pregătite de editura Litera ce vor putea fi răsfoite sau împrumutate chiar de la Biblioteca festivalului: Forest Library. Cei care nu vor să citească dar vor să îşi antreneze mintea, o pot face jucându-se Board Games by the Lake.

Serenity Meadow – este spaţiul dedicat relaxării fizice şi spirituale. Un Shisha Lounge cu narghilele aromate, un bar cu freshuri delicioase de fructe precum şi mai multe sesiuni de fitness, yoga şi pilates programate în zori de zi îşi vor aştepta doritorii de revitalizare pentru o nouă zi de festival.

Bazaar – pentru cei care se relaxează numai la cumpărături, comercianţii din zona Bazaa le propun o lista completă de haine şi accesorii de festival: tricouri de la ColorEscu, şosete vesele şi colorate de la MadamMitza, genţi din dragoste faţă de piele realizate de Sacpartout, tatuaje temporare de la Flash Tattoos, accesorii din lemn de la Differential Kraft, haine, şepci, borsete de la Nerv, o colecţie bogată de boardgames pregătită de Ludicus, genţi, portofele, accesorii din piele marca ZIG Leather, accesorii de la Devla Accesories, tricouri Magic Mint, accesorii Lehel Jewelry.

Feed Your Mind Platform – va fi o zonă de interacţiune şi dezbateri ce îşi propune să ofere participanţilor, în fiecare zi de festival, până la ora 20:00, o doză de inspiraţie şi informaţie. Începând de la sesiuni de Open Mic unde tinerii antreprenori sunt încurajaţi să-şi împărtăşească poveştile şi să-şi promoveze iniţiativele, continuând cu paneluri cu speakeri din diferite zone de activitate, Feed Your Mind Platform se adresează celor care sunt mereu în căutare de inspiraţie şi a căror minte şi imaginaţie rulează la viteză maximă. Nu vor lipsi: workshop-uri de dezvoltare personală by Şcoala de valori, proiecţii documentare WWF, proiecţii mini-documentare inspiraţionale, neconvenţionale provoked by Grolsch, interviuri cu artiştii moderate de Hefe, provoked by Grolsch, sesiuni Open Mic, expoziţie de fotografie, cafea cu organizatorii, alte surprize.

Treehouse Stage – va fi, exact aşa cum îi spune şi numele, o scenă amplasată chiar într-unul dintre cei mai vechi platani ai domeniului Teleki. Aici de va desfăşura zilnic, între 17:00 şi 20:00, un workshop de DJing deschis tuturor cu DJ Undoo şi Psihotrop, seara făcându-şi debutul pe Scena din Copac elevi ai şcolii TheDJ.ro dar şi câştigători ai concursului AWAKE the DJ in you.

În cadrul festivalului vor exista două mari zone de baruri şi restaurante: The Castle Food Court şi The Garden Food Court, unde publicul se va putea delecta cu mâncăruri dintre cele mai diverse, de la feluri tradiţionale, la preparate gourmet sau gustări de tip street food.

Tot pe domeniul castelului, îşi vor face avanpost pe durata festivalului mai multe terase unde spectatorii vor avea în plus şi program artistic. Printre ele se numără Chill Garden by J’ai Bistrot, unde în fiecare zi de festival vor mixa Brody & Dr.Panda, Dex şi Le Minion, şi The Wire by Office Clubul Presei, care vă gazdui piese de teatru, dar şi concerte ale unor artişti ca Tapinarii şi Fără Zahăr (pe 1 septembrie), The Bread Pits şi Straight from the Bottle (pe 2 septembrie), Soul Seranade şi Ska-Nk Acustic (pe 3 septembrie).

O surpriză în plus pentru iubitorii de vin va fi sortimentul special dedicat festivalului Awake, pregătit la Crama Liliac din Transilvania. Awake Festival Official Wine by Liliac va putea fi savurat atât la Bruno Wine bar, cât şi la celelalte baruri, alături de numeroase alte sortimente printre care Young Liliac Fresh şi Liliac Fetească Regală.

Cei care preferă berea vor avea la rândul lor de unde alege la The Experimentalist Brewery – provoked by Grolsch, care le va oferi participanţilor ocazia ca pe lângă Grolsch Premium Lager şi Grolsch Weizen (bere nefiltrată albă de grâu), care se vor servi la toate barurile festivalului, să încerce o serie de alte beri de specialitate, bere artizanală, bere de import, bere cu arome, dar şi cidru.

Tot Grolsch va pregăti pentru spectatorii AWAKE o zonă unde vor avea loc o serie de provocări creative – Grolsch Awakening. Astfel, pentru cei care vor să-şi trezească imaginaţia, au fost pregătite diverse activităţi printre care personalizarea unor tricouri sau realizarea unor fotografii inedite folosind tehnici diferite, extrem de rare şi interesante. De asemenea, Grolsch va avea în cadrul festivalului mai multe puncte de reciclare, oferind premii participanţilor care returnează paharele folosite în cadrul festivalului.

Pepsi îi va aşteapta pe spectatorii AWAKE în propria sufragerie, Pepsi – Cola Living Room fiind amenajat chiar în mijlocul pădurii, pentru relaxare între concerte, invitându-i totodată pe curioşi să descopere gustul preferat de cola la Pepsi Taste Challenge.

Raiffeisen Relax, Play, Fun sunt cuvintele cheie care definesc seria activităţilor plănuite de Raiffeisen Bank pentru această primă ediţie AWAKE, de la jocuri prin realitatea virtuală, la spaţii recreative sau cabine foto 360, oferind totodată suport funcţional pentru festivalieri printr-un parc extins de mobilier în aer liber, staţii de încărcare a telefoanelor mobile şi safe box-uri. Mai mult decât atât, Raiffeisen Bank, banca oficială a festivalului, este şi partenerul operaţional al sistemului de tranzacţionare în cadrul festivalului, alături de Festipay, aşteptând publicul cu mai multe puncte de creditare, dar şi un punct de tip helpdesk.

În fiecare zi de festival, începând cu ora 20:30, la Cinema Under The Bridge cinefilii vor putea urmări o selecţie specială de producţii cinematografice puse la dispoziţie de Festivalul Internaţional de Film Transilvania, programul detaliat fiind disponibil pe site-ul www.awakefestival.ro.

Printre toate activităţile pregătite publicului AWAKE, organizatorii îi invită pe cei prezenţi să descopere, în premieră, şi lucrările câştigătoare din cadrul concursului Artdoor, printre care şi Lampnest, proiect premiat de Grolsch.

Şi pentru ca o astfel de privelişte este de văzut, nu doar de povestit, AWAKE dă liber la share-uri pe Facebook şi Instragram cu internet gratuit în tot parcul, pus la dispoziţie de Telekom România.

Cei care nu vor să vadă doar în poze prima ediţie a festivalului, încă mai au şanse să găsească bilete pe www.eventim.ro. Abonamentele pentru cele 3 zile costă 181 de lei, respectiv 205 de lei cu camping inclus, sau bilete de o zi la preţul de 79 de lei. Programul festivalului, pe zile, este disponibil pe site-ul www.awakefestival.ro, precum şi pe pagina de www.facebook.com/AWAKEFestival.ro.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of