Funcţionarul public virtual Antonia a început să lucreze

Începând din această săptămână, clujenii pot să apeleze la primul „funcţionar public virtual”, numit Antonia. Astfel, un număr de 60 de cereri vor putea fi înregistrate de la distanţă, fără ca cetăţenii să se deplaseze fizic la registratura generală a instituţiei sau la una dintre primăriile de cartier.

„Simplificăm accesul clujenilor la serviciile administraţiei publice locale, cu ajutorul tehnologiei. Respectând cerinţele legale în vigoare, am stabilit un număr de 60 de tipuri de cereri pe care cetăţenii le pot adresa Primăriei, cu ajutorul funcţionarului public virtual „Antonia”. Acest lucru ne permite să scurtăm cu 40% circuitul actelor în instituţie, prin faptul că cererile sunt înregistrate direct la şefii de servicii sau birouri, în subordinea cărora se începe procesarea solicitării şi pregătirea răspunsului către cetăţean”, a explicat primarul Emil Boc.

Prin accesarea butonului „Servicii online” – „Cereri” de pe site-ul oficial al Primăriei, toţi cei interesaţi pot vedea linkurile către formularele online disponibile în această primă etapă.

Structura pe direcţii a cererilor online în această etapă:
Direcţia Tehnică – 9 tipuri cereri;
Direcţia Generală Urbanism – 8 tipuri cereri;
Direcţia Patrimoniul Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii – 7 tipuri de cereri;
Serviciul de Interes Local pentru administrarea parcărilor – 6 tipuri de cereri;
Direcţia Generală Comunicare, dezvoltare locală şi management proiecte – 6 tipuri de cereri;
Direcţia Economică – 5 tipuri de cereri;
Serviciul Relaţii cu consiliul şi administraţie publice – 3 tipuri de cereri;
Biroul mass-media – 3 tipuri de cereri;
Direcţia Ecologie urbană şi Spaţii verzi – 3 tipuri de cereri;
Direcţia Taxe şi Impozite – 3 tipuri de cereri;
Direcţia Poliţia locală – 2 tipuri de cereri;
Serviciul Resurse Umane – 1 cerere;
Serviciul Arhivă şi Tutelă – 1 cerere;
Serviciul Registrul agricol şi fond funciar – 1 cerere;
Biroul Relaţii Externe şi Investitori – 1 cerere;
Serviciul Administrare obiective culturale – 1 cerere.

Primăria anunţă că procesul de digitalizare va continua, prin suplimentarea progresivă a altor tipuri de cereri, care vor putea fi depuse online, prin intermediul funcţionarului public virtual Antonia.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a Reply

Be the First to Comment!

avatar
  Subscribe  
Notify of