Preluare cereri pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei

Primăria municipiului Cluj-Napoca a anunţat că începând de luni, 15 octombrie 2018, va începe preluarea cererilor pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei.

Astfel, ajutorul de încălzire se acordă persoanelor cu domiciliul sau reședința valabilă în Cluj-Napoca în perioada sezonului rece (noiembrie 2018 – martie 2019), pe baza cererii şi a declaraţiei pe propria răspundere, însoțită de actele necesare.

Pot beneficia de ajutor pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale, energie termică, energie electrică sau combustibili solizi, persoanele singure, familiile sau persoanele care se gospodăresc împreună, dacă veniturile cumulate ale persoanei, familiei sau persoanelor care se gospodăresc împreună la aceaşi adresă, se situează sub:
● 1.082 lei pentru persoanele singure, beneficiare de încălzire de la RAT;
● 786 lei/pers. familiile sau persoanele care se gospodăresc împreună beneficiare de încălzire de la RAT;
● 615 lei/pers. pentru persoanele singure, familiile sau persoanele care se gospodăresc împreună și folosesc pentru încălzirea locuinței gaze naturale, energie electrică sau combustibili solizi.

La stabilirea venitului net mediu lunar pe membru de familie şi, după caz, al persoanei singure, se iau în calcul toate veniturile realizate de membrii acesteia în luna anterioară depunerii cererii.

Formularele pot fi ridicate de la:
● Centrul de informare pentru cetățeni – str. Moților nr. 1 – 3;
● Direcția de Asistență Socială și Medicală – str. Venus fn. (între nr. 20 – 22);
● sediul RAT Cluj-Napoca – Bd. 21 Decembrie 1989 nr. 79;
precum și de la primăriile de cartier:
● Mănăștur – str. I. Meșter nr. 10;
● Mărăști – str. Fabricii nr. 4;
● Iris – Liebcknecht nr. 7 – 8;
● Someșeni – str. T. Vuia nr. 41;
● Grigorescu – str. Al. Vlahuță nr. 47 – 48;
● Zorilor – str. Pasteur nr. 60;
● Gheorgheni – Aleea Băișoara nr. 4A.

Depunerea cererilor se face după următorul program:
● Centrul de Informare pt. Cetățeni – luni-miercuri 08:30 – 16:30, joi 08:30 – 18:30, vineri 08:30 – 16:00;
● Primăriile de cartier – luni-miercuri 08:00 – 16:00, joi 08:00 – 17:30, vineri 08:00 – 14:30;
● Piața Unirii nr. 1, cam 15, ghișeul 2 – zilnic 08:30 – 16:30;
● Direcția de Asistență Socială și Medicală – luni-miercuri 08:30 – 15:30, joi 08:00 – 17:00, vineri 08:00 – 14:00.

Solicitanții de ajutor de încălzire pentru energie termică sunt rugați să depună cererile la administratorul imobilului care le va centraliza și le va depune însoțite de un borderou centralizator.

Stabilirea dreptului de acordare se face o singură dată, pe întreaga perioadă a sezonului rece, începând cu luna depunerii cererii, pentru cei care au depus documentele până la data de 20 a lunii respective, iar pentru cei care au depus documentele după data de 20 a lunii curente, începând cu luna următoare.

Orice modificare privind numărul de membri sau venitul realizat se comunică printr-o nouă cerere-declarație pe proprie răspundere pentru modificarea cererii de acordare, care va avea atașate actele care justifică solicitarea de modificare.

Informațiile privind criteriile de eligibilitate, actele necesare, plafoanele maxime de venit și cuantumul ajutorului, termene și proceduri împreună cu lista bunurilor, a căror deținere conduce la neacordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței, se găsesc pe paginile de internet: – https://primariaclujnapoca.ro/social/ajutor-de-incalzire/ – Primăria Cluj-Napoca și http://dasmclujnapoca.ro/formulare/ – Direcția de Asistență Socială și Medicală, sau pot fi solicitate de la adresa de e-mail: protectiesociala_incalzire@dasmclujnapoca.ro.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of