Încep dezbaterile publice privind starea Clujului după pandemie

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Clujenii vor avea ocazia să-și expună părerea în legătură cu starea Clujului după pandemie, în cadrul unor dezbateri publice.

Pandemia de coronavirus a afectat majoritatea domeniilor de activitate, peste tot în lume. Clujul nu a făcut excepție. Pentru a afla părerea cetățenilor, Primăria a anunțat că va organiza dezbateri publice privind starea Clujului după pandemie. Se urmărește astfel și adoptarea unor politici publice eficiente, inclusiv din perspectiva alocărilor financiare de la bugetul local.

Conform autorităților locale, dezbaterile se vor concentra pe următoarele teme/probleme:

1. Cum a fost afectat domeniul respectiv de pandemia Coronavirus?

2. Care sunt soluțiile în domeniul respectiv după pandemia Coronavirus?

3. Care sunt modalitățile și politicile publice prin care Primăria și Consiliul local pot ajuta domeniul respectiv?

Dezbaterile se vor desfășura pe o platformă on-line de videoconferință potrivit procedurii de dezbatere publică în vederea elaborării și adoptării actelor administrative cu caracter normativ.

Calendarul dezbaterilor publice.

Starea sectorului cultural clujean. Alocările financiare pentru sectorul organizațiilor neguvernamentale: miercuri, 27 mai 2020, ora 17:00;

Starea sectorului de sănătate clujean. Alocările financiare pentru domeniul medical: marți, 2 iunie 2020, ora 12:00;

Starea sportului clujean. Alocările financiare pentru domeniul sportului: marți: 9 iunie 2020, ora 12:00;

Starea mediului de afaceri clujean. Provocări și soluții: marți: 16 iunie 2020, ora 12:00;

Starea socială a municipiului Cluj-Napoca. Provocări și soluții: marți: 23 iunie 2020, ora 12:00.

Pentru lunile următoare se are în vedere continuarea dezbaterilor publice pe teme legate de învățământ, culte, transport, mediu și alte teme de interes public.

Cei care doresc să participe la aceste dezbateri pot să o facă potrivit procedurii de dezbatere publică în vederea elaborării și adoptării actelor administrative cu caracter normativ, disponibilă aici : https://primariaclujnapoca.ro/cetateni/dezbatere-publica/procedura-de-dezbatere-publica-in-vederea-elaborarii-si-adoptarii-actelor-administrative-cu-caracter-normativ/.

Persoanele care doresc să ia cuvântul în cadrul dezbaterilor publice vor fi înscrise pe platforma on-line de videoconferință, pe baza unui formular completat on-line pe site-ul Primăriei municipiului Cluj-Napoca (Secțiunea Depune cereri disponibilă aici: https://e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/ ), înainte cu minimum 4 ore de ora stabilită pentru începerea ședinței. Cetățenii care s-au înscris în aceste condiții, vor primi un link prin e-mail, prin care se vor putea conecta la dezbaterea publică și vor putea lua cuvântul.

Data începerii sesiunii de înscriere la cuvânt va fi comunicată odată cu anunțul privind organizarea fiecărei dezbateri publice.

Joi, 4 iunie 2020, ora 16:00, va fi organizată dezbaterea publică pe marginea proiectului de hotărâre de consiliu local cu privire la Regulamentul de închiriere a locurilor de parcare, garaje și copertine aflate în administrarea Serviciului public de interes local pentru administrarea parcărilor.

Persoanele care doresc să ia cuvântul în cadrul acestei dezbateri publice pot depune o cerere în acest sens aici : https://e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/?c=101000.

Dezbaterile publice vor fi transmise online pe pagina de Facebook a Municipiului Cluj-Napoca.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x