Clujul este promovat la târgul de turism „Borsa Internazionale del Turismo” de la Milano

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

În perioada 2 – 4 aprilie are loc cea de-a XXXVII-a ediţie a manifestării expoziţionale „Borsa Internazionale del Turismo” (BIT), la Milano.

Judeţul Cluj va fi promovat la ediţia din acest an a evenimentului prin intermediul Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică (CNIPT) Cluj, serviciu de specialitate din cadrul forului administrativ judeţean. Reprezentanţii centrului de informare turistică vor urmări atragerea publicului vizitator prin intermediul unei game variate de materiale turistice specifice şi prin prezentarea instrumentelor digitale realizate şi disponibile în scopul accesării facile a ofertei turistice a judeţului, dar şi prin desfăşurarea unor activităţi de promovare şi de cunoaştere a judeţului Cluj, de tipul unui concurs interactiv cu întrebări şi mici suprize oferite celor ce vor participa. În ceea ce priveşte publicul specialist, vor fi furnizate informaţii privitoare la potenţialul turistic şi cultural al judeţului, în vederea dezvoltării imaginii turistice a acestuia şi creării unei punţi de legătură cu specialişti din domeniu.

Târgul de turism BIT de la Milano are patru sectoare tematice: Leisure (turism general), MICE (turism congresual), Luxury (turism de lux) şi Destination Sport (turism activ). România este prezentă la această manifestare prin Ministerul Turismului cu un stand naţional a cărui temă se intitulează „Turismul city break şi wellness: noi destinaţii”, cu accent pe destinaţiile turistice cu impact major pe piaţa italiană: circuite culturale, turismul de tip city break, turism wellness şi în natură. Cu peste 2.000 de companii participante şi mai mult de 60.000 de reprezentanţi de profil asteptaţi, ediţia din 2017 se anunţă printre cele mai inovatoare organizate vreodată, având ca obiectiv principal reliefarea unor concepte esenţiale din industria turistică.

Manifestarea se desfăşoară în noua locaţie Fieramilanocity, ziua de duminică fiind destinată publicului, în timp ce zilele de luni şi marţi vor fi dedicate activităţilor de tip B2B (business-to-business). Târgul de turism BIT a devenit o tradiţie pe piaţa italiană, acesta desfăşurându-se în fiecare an la Milano, începând cu anul 1980.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x