Program special de funcţionare în administraţia clujeană până în 20 august






Administraţia clujeană a anunţat un program special de funcţionare până luni, 20 august. Începând de miercuri, 15 august, Primăria Cluj-Napoca şi Direcţia de Evidenţă a persoanelor vor funcţiona după un orar de vacanţă.
Astfel, Primăria a anunţat că nu va avea program cu publicul în perioada 15 – 17 august 2018.
De asemenea, în perioada 15 – 19 august 2018, serviciile din cadrul Direcţiei de Evidenţă a persoanelor vor funcţiona după următorul program:
Serviciul de Evidenţă a persoanelor: nu va avea program de funcţionare.
Serviciul Stare civilă: asigură program cu publicul după cum urmează:
● Miercuri, 15 august 2018, se asigură program la Compartimentul Decese între orele 08:00 – 13:30.
De asemenea, vor fi preluate dosarele de căsătorie pentru căsătoriile care se vor oficia în zilele de 25 şi 26 august 2018.
● Joi, 16 august 2018, se asigură program la Compartimentul Decese între orele 08:30 – 13:30. De asemenea, vor fi preluate dosarele de căsătorie pentru căsătoriile ce se vor oficia în data de 26 august 2018, precum şi declaraţiile de înregistrare a nou-născuţilor.
● Vineri, 17 august 2018, se asigură program la Compartimentul Decese între orele 08:30 – 12:30. De asemenea, vor fi preluate şi declaraţiile de înregistrare a nou-născuţilor.
● Sâmbătă, 18 august 2018, se asigură program la Compartimentul Decese între orele 08:30 – 13:30.
● Duminică, 19 august 2018, se asigură program la Compartimentul Decese între orele 08:30 – 12:30.
Căsătoriile se vor celebra conform programărilor stabilite anterior.
Programul normal de lucru se va relua începând de luni, 20 august 2018.





