Începând de azi, program redus cu publicul, la Direcția de Evidență a Persoanelor

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Se reduce temporar programul de relații cu publicul al Direcției de Evidență a Persoanelor, a anunțat Primăria municipiului Cluj-Napoca.

Începând de marți, 7 aprilie 2020, se instituie un program redus cu publicul la Direcția de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca. Instituția urmează să funcționeze de luni până vineri, în intervalul orar: 10:00 – 14:00, pe întreaga perioadă a stării de urgență.

● Sunt deschise publicului doar ghișeele de înregistrare a actelor de naștere pentru nou-născuți și cele privind depunerea actelor în vederea întocmirii cărților de identitate în locul celor pierdute, furate sau deteriorate, precum și ridicarea acestora.

● În ceea ce privește Serviciul Stare Civilă – Compartimentul Decese, nu mai este necesară deplasarea la ghișeu în vederea depunerii documentelor pentru înhumare. Primăria Cluj-Napoca corespondează direct cu instituțiile sanitare care au constatat decesele, adeverințele de înhumare se transmit prin email către aceste instituții, iar certificatele de deces vor fi eliberate după încheierea stării de urgență, pe bază de programare.

Această măsură luată de Primărie, de program redus cu publicul, a fost luată pe întreaga perioadă de stării de urgență, în conformitate cu radiograma nr. 3220473/27.03.2020 emisă de Ministerul Afacerilor Interne, Direcția de Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x