
Lucrări demarate pe drumurile județene clujene la finele lui martie






O serie de lucrări ce vizează infrastructura rutieră a județului Cluj au fost demarate la sfârșitul lunii martie.
O serie de lucrări demarate în ultima perioadă vizează drumul județean DJ 161B Călărași – Călărași Gară.
Forul administrativ județean a anunțat că până în acest moment s-au executat lucrări de reprofilare a platformei drumului în vederea așternerii stratului de balast stabilizat cu ciment. De asemenea, se află în plină desfășurare realizarea de șanțuri precum și lucrări de înlocuire a podețelor. De asemenea, mai sunt prevăzute lucrări constând în completarea de acostamente, aducerea la profil a acostamentelor, curățarea șanțurilor și a rigolelor. Lucrările de întreținere vor fi finalizate cu așternerea stratului de balast stabilizat și realizarea de covor bituminos.
Lucrările vor facilita accesul la drumul județean DJ 161B, pe direcția Călărași – Bogata, către cel mai important oraș din acest areal, municipiul Turda.
Alte lucrări demarate în martie vizează asfaltarea pe drumul județean 107M Luna de Sus (DN1) – Vlaha – Săvădisla – Săcel – Băişoara – Iara – Buru – limită cu judeţul Alba.
Pe drumul județean DJ 107M Luna de Sus (DN1) – Vlaha – Săvădisla – Săcel – Băişoara – Iara – Buru – limită cu judeţul Alba s-a intrat în etapa așternerii de covor asfaltic, conform Consiliului Județean Cluj.
Demarate în cursul anului trecut, dar suspendate pe perioada sezonului de iarnă din cauza vremii, lucrările au fost reluate la finele lunii martie, prin frezarea căii de rulare, în paralel cu așternerea stratului de piatră, cu cilindrare.
În această etapă, a început așternerea primului strat de asfalt, respectiv binder, pe un sens de circulație, pe lungimea sectorului de drum anterior pregătit, urmând ca lucrările de asfaltare să continue și pe celălalt sens.
Reabilitarea și modernizarea drumului judeţean DJ 107M Luna de Sus (DN1) – Vlaha – Săvădisla – Săcel – Băişoara – Iara – Buru – limită cu judeţul Alba constă în ample şi complexe lucrări ce vizează întreaga cale de rulare și vecinătatea acesteia, în profunzimea drumului, de la fundaţie şi până la aşternerea a două straturi de asfalt – binder și strat de uzură. Proiectul de investiții vizează un tronson cu o lungime de 42 de kilometri, lucrările fiind executate de Asocierea Kiat Group Construct SRL – Tehnic Asist SRL – Damar Consult SRL.







Publică comentariul