Număr de vizitatori în continuă creştere la Centrul de Informare Turistică

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Pragul Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică Cluj (CNIPT) este trecut tot mai des de cei care doresc să viziteze oraşul. La finele anului trecut s-a constatat o creştere cu 12% a numărului de turişti care au apelat la serviciile centrului.

Consiliul Judeţean Cluj informează că activitatea acestei structuri relativ nou înfiinţate în cadrul forumului administrativ a cunoscut astfel o creştere semnificativă şi în deplină concordanţă cu numărul de turişti care au vizitat judeţul Cluj, aflat la rândul lui în creştere cu circa 10% comparativ cu anul precedent. În ceea ce priveşte structura turiştilor care au vizitat CNIPT Cluj în perioada ianuarie – decembrie 2016, mai mult de jumătate dintre aceştia au fost persoane tinere străine, cu vârste cuprinse între 20 şi 40 de ani şi care au preferat preponderent Clujul drept destinaţie pentru week-end – „City break”.

Oferta CNIPT Cluj, în demersul de promovare a celor mai reprezentative obiective turistice din judeţ, cuprinde diverse materiale informative, albume şi broşuri multilingve, pliante cuprinzând unităţi de cazare, circuite turistice, atracţii naturale, muzee, biserici şi mănăstiri etc. De altfel, pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite, pe parcursul anului precedent au fost realizate o serie de materiale de promovare noi, albume şi broşuri în limbile română şi engleză, a fost realizat un videoclip de prezentare şi un spot video publicitar, au fost retipărite anumite pliante tematice etc.

Mai mult, pentru cei interesaţi, angajaţii centrului oferă posibilitatea organizării de tururi cu ghidaj la obiectivele turistice de pe raza municipiului Cluj-Napoca, în limbile română, engleză şi franceză. Activitatea de informare realizată de CNIPT Cluj se desfăşoară în paralel şi în mediul online, atât prin intermediul portalului web dedicat centrului – www.cniptcluj.ro, cât şi prin intermediul noului domeniu www.clujtourism.ro, o interfaţă web uşor accesibilă, al cărei scop este acela de a furniza o imagine cât mai completă a Clujului turistic şi a posibilităţilor pe care acesta le oferă. Traficul însemnat înregistrat în anul 2016 pe aceste site-uri, de circa 30.000 de accesări, cât mai ales numărul mare al utilizatorilor care intră pe pagina de Facebook oficială – https://www.facebook.com/ClujTourism/, locaţie în care sunt postate periodic informaţii şi fotografii actualizate privind principalele obiective turistice şi evenimente cultural-artistice aflate în desfăşurare pe raza judeţului Cluj, reprezintă indicatori care scot în evidenţă o certă creştere a numărului de turişti interesaţi de această regiune a României.

Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Cluj (CNIPT) este un serviciu în cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Cluj, a cărui misiune este aceea de a promova potenţialul şi oferta turistică locală, a judeţului dar şi a întregii regiuni şi chiar a celei naţionale. Acesta a fost creat printr-un proiect cu finanţare europeană, derulat în cadrul programului Operaţional Regional 2007-2013, valoarea totală a proiectului fiind de peste 520.000 lei.

Serviciul Centrul National de Informare şi Promovare Turistică Cluj a fost înfiinţat prin Hotărârea Consiliului Judetean Cluj, nr. 75 din 28 martie 2014, ca serviciu în structura organizatorică a Consiliului Judetean Cluj, având sediul în Municipiul Cluj-Napoca, str. Memorandumului, nr. 21, judeţul Cluj.

Programul de funcţionare al centrului este zilnic între orele 09:00 – 17:00. În perioada mai – septembrie, datorită numărului crescut de vizitatori ce se înregistrează în sezonul estival, programul se prelungeşte, fiind de luni până vineri între orele 09:00 – 19:00, iar sâmbăta şi duminica între orele 09:00 – 17:00.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *